Projekt kompresorové stanice a nerezových potrubních rozvodů dokončen
Projekt velkého rozsahu pro zahraničního investora z odvětví automobilového průmyslu jsme provedli až po finální realizaci.
Projekt velkého rozsahu pro zahraničního investora z odvětví automobilového průmyslu jsme provedli až po finální realizaci.
Všichni mluví o automatizaci, digitalizaci a robotizaci. V této souvislosti je zmiňován průmysl 4.0. Jak do něj zapadají pneumatické systémy?
Letošní léto bylo opět plné tropických dní a do budoucna, jak se zdá, si na tyto teploty budeme muset zvyknout. Přehřívá se vám ve vedru kompresor? Poradíme vám, co s tím.
V prvních dvou dílech této minisérie jsme probrali hlavní důvody nízkého tlaku v nově instalovaných pneumatických systémech. Dnes se zaměříme na nízký tlak vzduchu u těch starších.
V prvním díle naší minisérie jsme se zaměřili na hlavní důvody nízkého tlaku v pneumatickém systému a zejména na tlakový spád u těch nově instalovaných. Nyní se podíváme podrobněji na další možné příčiny.
Dokončili jsme další kompresorovou stanici na klíč, prohlédnout si ji můžete v následující fotoreportáži.
Velmi častým problémem, se kterým se setkává obsluha pneumatického systému, je nedostatečný tlak vzduchu. Čím je způsoben a co s ním můžeme dělat?
Revize a tlakové zkoušky tlakových nádob jsou nejen potřebné z hlediska správné a bezpečné funkce pneumatických systémů, ale vyžadují je i zákonné normy. Netýkají se i vás?
Rozvody bývají podle řady studií nejslabším článkem pneumatických systémů. Kdy se hodí ocel a kdy je lepší zvolit hliník nebo plast?
Kompresorovou stanici z následující fotoreportáže jsme realizovali od návrhu, kompletní projektové dokumentace až po její realizaci. A jak se nám to povedlo? Posuďte sami.
AIR Consult CZ s.r.o.
Ke Sv. Jiří 3/2
312 00 Plzeň